ردیاب خودرو کریوت

در این مطلب قصد داریم به معرفی ردیاب خودرو و به طور خاص GPS خودرو ، ویژگی ها و ضرورت استفاده از این دستگاه در ماشین و وسایل نقلیه بپردازیم. همچنین بطور ویژه محصول طراحی شده توسط شرکت کریوت ، نحوه خرید ، نمایندگی فروش ردیاب خودرو کریوت را توضیح می دهیم. ردیاب خودرو با توجه به مزیت هایی که دارد، می تواند چیزی بیش از یک برنامه ردیابی باشد و با در اختیار گذاشتن قابلیت های متنوع برای کاربر، به یکی از نیازهای اولیه هر وسیله نقلیه تبدیل شود.

ردیاب خودرو سخت افزار کوچک و قابل حملی است که با نشان دادن موقعیت مکانی خودرو و وسیله نقلیه در مواقع ضروری می تواند از  به سرقت رفتن ماشین ، بروز مشکلات و بحران های مازاد جلوگیری کند و امداد رسانی را سرعت بخشد.

شرکت کریوت تاکنون سه مدل ردیاب را طراحی و تولید کرده که می توانید در صفحه فروشگاه مشخصات و قیمت هریک را با  مشاهده نمایید و در صورت تمایل خریداری نمایید.

ردیاب خودرو چیست؟

ابتدا توضیح می دهیم که ردیاب خودرو چیست و چه ساختاری دارد؟ ردیاب خودرو که بسیاری از افراد آن را با نام دزدگیر ماشین می شناسند ، ترکیبی از یک دستگاه ردیاب برای مکانیابی وسیله نقلیه و یک اپلیکیشن نرم افزاری برای دریافت و ارسال و پردازش اطلاعات است. سیستم های ردیابی مدرن وسایل نقلیه معمولاً از یک یا ترکیبی از فناوری های GPS ،GLONASS و ردیابی مبتنی بر اینترنت بهره می برند که امکان مسیریابی ، مکانیابی و ارتباط با راننده را فراهم می کند.

به این صورت که هر خودرو ، سیگنالی را از طریق ماهواره یا اینترنت به تلفن همراه یا کامپیوتر جهت نمایش ارسال می کند. اگرچه ردیاب برای اهداف شخصی و افراد نیز کاربرد دارد و برای محافظت از خودرو ، کنترل و مکانیابی افراد مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بهره برداری تجاری از آن به خصوص برای ناوگان های خودرویی می تواند نتایجی همچون بهره وری ناوگان ، کاهش مصرف سوخت ، مدیریت بهینه دارایی ها و نظارت بر راننده را محقق نماید.

ردیاب کریوت دارای دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. جهت مشاهده دمو اپلیکیشن می توانید به لینک پنل برنامه ردیاب مراجعه کنید و برای اطلاع سریع از قیمت و مشخصات دستگاه مطلب زیر را مطالعه نمایید و یا از قسمت تماس با ما جهت ارتباط با مشاورین ما اقدام نمایید.

در ادامه دو بخش اصلی یک ردیاب خودرو و عملکرد هرکدام را توضیح می دهیم:

اپلیکیشن و برنامه نرم افزاری ردیاب

برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن ردیابی خودرو بخشی است که وظیفه تبدیل سیگنال های دریافت شده به اطلاعات قابل نمایش را انجام می دهد که بوسیله آن می توانید موقعیت خودرو و مسیرهای طی شده را مشاهده کنید. نقشه گرافیکی که معمولا از گوگل مپ دریافت می شود ، مکان خودرو را به راحتی مشخص می کند.

اپلیکیشن و برنامه ردیاب خودرو کریوت

همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی اطلاعات ، ارتباط آنلاین با خودرو ، شنود صدای کابین را نیز میسر می سازد. حتی اطلاعاتی مانند باز شدن درب خودرو ، روشن شدن اتومبیل ، حرکت و توقف ، ورود به محدوده خاص مثل طرح ترافیک ، سطح سوخت خودرو و بسیاری از اطلاعات دیگر روی اپلیکیشن مشاهده می شود.

دستگاه ردیابی خودرو

قطعه یا دستگاهی که بر روی خودرو نصب می شود ، بخش سخت افزاری ردیاب است. این دستگاه یا مجهز به gps است و یا علاوه بر gps از اینترنت نیز برای ارسال اطلاعات استفاده می کند که نوع دوم دارای درگاه سیم کارت هستند. دستگاه ردیابی انواع مختلفی دارد. آهنربایی ، کابل دار ، مخفی ، فندکی  و شارژی نمونه های پر استفاده این دستگاه هستند.

دستگاه های ردیاب به دو نوع passive و active تقسیم می شوند. ردیاب پسیو ، مکان و سرعت خودورو و هرآنچه در یک بازه رفت و برگشت خودرو اتفاق افتاده را ذخیره سازی می کنند و پس از بازگشت وسیله نقلیه دستگاه از خودرو جدا شده و برای تحلیل و دریافت اطلاعات به کامپیوتر متصل می شود.

اما ردیاب اکتیو که محبوبتر از نوع قبل است و برای جلوگیری از سرقت خودرو و مکانیابی لحظه ای کاربرد دارد ، هرآنچه در حال رخ دادن باشد را بصورت آنلاین به اپلیکیشن نصب شده روی موبایل ارسال می نماید.

کریوت به عنوان جدیدترین و بهترین ردیاب خودرو در بازار ایران ، هر دو قابلیت پسیو و اکتیو را دارا می باشد.

هدف استفاده از ردیاب خودرو

دقت داشته باشید که هدف اصلی دستگاه ردیاب خودرو، مطلع کردن شما از موقعیت مکانی وسیله نقلیه در هر زمان است. به عنوان مثال اگر خودروی شما به سرقت رفته باشد، اما پیش از آن ماشین خود را به ردیاب مجهز کرده باشید، قادر خواهید بود موقعیت مکانی خودرو را به طور دقیق در اختیار پلیس قرار دهید و در کمترین زمان ممکن خودرو را متوقف نمایید.

از دیگر اهداف استفاده از دستگاه ردیاب خودرو می توان به کنترل رفتار رانندگی افراد نوجوان خانواده اشاره کرد. سخت افزار ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد، اطلاعات دقیقی از زمان و موقعیتی که فرد در آن حضور داشته و همچنین تخطی از سرعت مجاز حین رانندگی به شما ارائه می دهد.

در مجموع هدف استفاده از سخت افزار ردیاب خودرو، آگاهی از موقعیت مکانی حال و حاضر خودرو و یا موقعیتی است که خودروی شما پیش از این در آن حضور داشته است. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند. به همین سبب در صورتی که مشکوک به این مورد هستید، می توانید با مراجعه به متخصصین امر از وجود این مورد پیشگیری کنید.

انواع ردیاب خودرو

جالب است بدانید استفاده از دستگاه ردیاب برای کاربران بسیار ساده است. بهترین راه جهت آشنایی با چگونگی کار با سخت افزار ردیاب، مراجعه به دفترچه راهنمای محصول است که در آن نحوه به کارگیری  را به طور کامل و جامع توضیح داده اند.

انواع ردیاب خودرو با تکنولوژی gps و اتصال به اینترنت

اما در یک توضیح کلی، می توان گفت که ردیاب ها به چند گروه کلی تقسیم می شوند که در ادامه مقاله به شرح و چگونگی کار با آنها خواهیم پرداخت.

ردیاب خودرو متصل به درگاه OBD II

برخی از انواع ردیاب خودرو به منظور اتصال به رابط (OBD II) که دقیقا زیر پای راننده قرار دارد طراحی شده اند. از جلمه مزیت این نوع دستگاه رهیاب و مسیریاب این است که انرژی و شارژ مورد نیاز خود را مستقیما از طریق اتصال به رابط دریافت می کنند و  نیازی به شارژ دوره ای نمی باشد؛ بنابراین، کار با این گروه ردیاب به سبب نوع منبع تغذیه بسیار ساده است. همچنین نصب آنها بسیار ساده است و نیازی به فرآیندهای تخصصی ندارد.  اما به سبب مشخص بودن محل نصب و در دید بودن برای تمامی افراد ،  ممکن است در هنگام سرقت خودرو مشکل ساز شود و سارقین دستگاه را از خودرو جدا سازند.

ردیاب متصل به سوکت فندک ماشین

از انواع دیگر ردیاب ها می توان به گروهی اشاره کرد که به محل قرارگیری سوکت فندک خودرو نصب می شوند و کار با این گروه نیز بسیار ساده می باشد. اما در کنار این مزیت می توان از محدودیت استفاده از این نوع ردیاب به سبب نوع سوکت آن اشاره کرد. همچنین برخی از این ردیاب ها در هنگام توقف رانندگی نیز باتری مصرف می کنند؛ بنابراین می بایست در این هنگام اتصال ردیاب را قطع کرد تا از هدر رفتن باتری جلوگیری کرد. این نوع ردیاب ها نیز به سبب مشخص بودن محل قرار گیری از ایمنی کمتری در مواقع سرقت برخوردارند.

ردیاب مجهز به باتری

یکی از ایمن ترین و بهترین نوع ردیاب خودرو، ردیاب هایی هستند که منبع انرژی آنها باتری داخلی می باشد. به این معنی که می توان این گروه از ردیابها را در هر نقطه از ماشین که منبع تغذیه خارجی ندارد نیز نصب کرد. این نوع ردیاب ها می بایست به صورت دوره ای شارژ شود و در غیر این صورت از کار می افتد.

پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در خودروی خود، می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای موجود که در نسخه های مختلف ویندوز و ios و android وجود دارد، با تلفن همراه یا رایانه و تبلت خود موقعیت مکانی خودرو را تحت نظر داشته باشید.

GPS خودرو

GPS خودرو یک نوع پرکاربرد و با عملکرد خوب از انواع ردیاب خودرو می باشد. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی 24 ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد.

استفاده از gps خودرو برای ردیابی

سخت افزار ردیابی خودرو نیز جهت مدیریت ناوگان حمل و نقل و یا ردیابی اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله با استفاده از سیستم مکان یاب GPS، موقعیت مکانی خودرو را به صورت اطلاعات دقیق به سرور ارسال کرده و موقعیت مکانی مورد نظر را از طریق اینترنت به منبع اصلی ارائه می دهد. ردیاب GPS خودرو قابلیت ذخیره سازی اطلاعات مکانی را درون خود دارا است.

پرفروش ترین ردیاب خودرو کدام است؟

به نظر شما پرفروش ترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم ، دستگاه رهیابی که نصب آسان ، مخفی و با شارژ دائمی داشته باشد را می توان پرفروش ترین دانست. باتوجه به اینکه ردیاب خودرو به یک ابزار کاربردی و حیاتی تبدیل شده و باید بصورت 24ساعته فعال باشد ، می توان گفت پرفروش ترین نوع ردیاب خودرو ، مدل هایی هستند که بصورت مخفی و به برق ماشین متصل می شوند. که در این شرایط احتمال یافتن و جداسازی آنها توسط سارق وجود ندارد و همچنین به دلیل اینکه از برق خودرو تغذیه می شوند ، دائما فعال هستند.

مدل هایی که قابلیت جداسازی دارند یا فقط با باطری تغذیه می شوند محبوبیت کمتری نزد مشتریان و خریداران دارند. در این میان کریوت به دلیل اینکه هم قابلیت مخفی سازی کامل دارد و هم به باطری متصل می شود و هم باطری با قابلیت ذخیره سازی دارد جز کاربردی ترین و محبوب ترین دستگاه ها شناخته می شود.

آیا استفاده از GPS خودرو امری قانونی است؟

گرچه کلیه کاربرد های ذکر شده در خصوص ردیاب خودرو در حوزه فعالیت های قانونی جای می گیرند، اما باید در نظر داشت که در مواردی استفاده از ردیاب خودرو می تواند در محدوده فعالیت غیر قانونی قرار گیرد و برای فرد پیگرد قانونی به همراه داشته باشد. قانون کلی استفاده از ردیاب GPS  خودرو این است که اگر وسیله نقلیه متعلق به شما است می توانید آن را پیگیری و ردیابی کنید. باید توجه کرد که این امر هم در خصوص خودروی شخصی صدق می کند و هم در خصوص وسایل نقلیه یک شرکت. بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید.

باید دقت داشته باشید اگر شما صاحب حقیقی و حقوقی خودرویی که نزد شما است نیستید، مجاز به نصب ردیاب بر روی آن نخواهید بود و این عمل شما پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت. استفاده قانونی از ردیاب GPS خودرو می بایست فاصله زیادی از مقاصدی نظیر جاسوسی و ردیابی غیر قانونی افراد داشته باشد و هدف اصلی بهره مندی از چنین سیستمی می بایست در گرو اطمینان خاطر از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان آن باشد.

در مطلب اهمیت ردیاب جی پی اس (gps) در وسائل نقلیه کاربردها و مزایای gps خودرو را بطور کامل مشاهده نمایید.

نحوه کار GPS خودرو

به طور  کلی سیستم (جی پی اس) GPS خودرو از شبکه جهانی ماهواره ای ناوبری GNSS بهره می برد. این شبکه شامل طیف وسیعی از ماهواره ها می باشد که از سیگنال های مایکروویو جهت انتقال اطلاعات به دستگاه های GPS استفاده می کند و اطلاعات مربوط به موقعیت مکان، سرعت خودرو، زمان و جهت حرکت را ارائه می دهد. بنابراین سیستم های ردیاب به طور بالقوه قابلیت ارائه اطلاعات در لحظه (زمان واقعی)‌ و سفرهای گذشته را دارا هستند.

همانطور که اشاره شد  GPS خودرو از شبکه های ماهواره جهت تعیین موقعیت مکانی دستگاه استفاده می کنند. در واقع مکان یاب های GPS  از فرآیندی به نام trilateration جهت ارسال موقعیت فیزیکی خود بهره می برند؛ فرآیندی که طی آن، موقعیت مکانی دستگاه با فاصله آن از سه ماهواره تعیین می شود.

مزایای استفاده از ردیاب خودرو

استفاده از سیستم های ردیاب خودرو همواره در جهت ارائه خدماتی است که نیاز روز جامعه است و وجود  آن ها موجب بالا رفتن ایمنی و اطمینان خاطر افراد می باشد. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، استفاده از ردیاب خودرو می بایست در جهت بهره‌مندی از مزایای مهم این سیستم باشد و به دور از هرگونه قصد منفی می بایست از این فناوری بهره جست. در ادامه به مزایای مهم سخت افزار GPS خودرو اشاره خواهیم کرد.

پیگیری وسیله نقلیه به هنگام سرقت

در سالهای اخیر ، استفاده از نرم افزارهایی که بتواند موقعیت مکانی خودرو را جهت جلوگیری از به سرقت رفتن تعیین کند محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما بسیاری از این اپلیکیشن ها ، خارجی هستند و برای کاربران ایرانی مناسب نیستند و یا هزینه های بالایی دارند. همچنین به دلیل مشخص نبودن شرکت ارائه دهنده ، امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

کریوت تمام مشکلات بالا را برای شما حل کرده و با طراحی یک نرم افزار کاملا فارسی و امن ، دقیق ترین مکانیابی خودروی شخصی را ارائه می دهد.

ردیاب خودرو برای یافتن ماشین پس از سرقت

هنگامی که وسیله نقلیه شما به سرقت می رود، اگر خودرو مجهز به ردیاب یا GPS خودرو باشد، به آسودگی قادر به مسیریابی خودرو خواهید بود؛ اما در صورت عدم وجود ردیاب، کار مسیریابی خودروی سرقتی بسیار دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد؛ چرا که هنگام سرقت، اغلب سارقین پلاک وسیله نقلیه را تعویض و یا جدا می کنند و ردگیری خودروی مسروقه از این طریق برای دوربین های راهنمایی رانندگی میسر نمی باشد. به همین سبب، با مجهز کردن خودروی خود به ردیاب قادر خواهید بود در هر زمان ، موقعیت مکانی خودروی خود را به آسودگی تحت نظر داشته باشید.

پیگیری رانندگی اعضای خانواده در مواقع ضروری

استفاده از ردیاب خودرو در مواقع ضروری می تواند نقشی موثر در افزایش ایمنی اعضای خانواده شما ایفا کند. به طور مثال، هنگامی که فرزند نوجوان شما (که به تازگی گواهینامه خود را دریافت کرده) قصد سفر درون شهری را دارد و شما نیز قادر به همراهی کردن او در طول سفر نیستید، با استفاده از ردیاب خودرو می‌ توانید به آسانی فرزند خود را تا رسیدن به مقصد همراهی کنید. همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید.

افزایش ایمنی اعضای خانواده به هنگام رانندگی

ردیاب خودرو مجهز به دکمه SOS هستند که راننده و سرنشینان خودرو در مواقع ضروری با فشردن این دکمه قادر به فعال کردن سرویس های اضطراری خواهند بود و مکان و موقعیت آن ها به سرعت قابل ردیابی خواهد بود. در مواقع ضروری نظیر گم شدن در جاده، تصادف در نقاط دوردست جاده، پنچر شدن لاستیک خودرو در مسیرهای کم تردد جاده ای، به کمک سرویس اضطراری که در اکثر ردیاب ها و GPS خودرو تعبیه شده ، به سرعت از شرایط پر اضطراب و پر خطر رهایی یابید.

پیگیری رانندگان ناوگان حمل و نقل توسط مدیران شرکت

با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی خودرو در طول مسیر از مهمترین نیازهای شرکت می باشد که با استفاده از ردیاب خودرو به آسانی می توان این نیاز را برآورده کرد؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، موقعیت مکانی خودرو جهت اعزام نیرو و انجام اقدامات لازم، در دسترس شرکت حمل و نقل قرار خواهد گرفت و کمک رسانی، امداد و سایر خدمات به خودرو و افراد حاضر در آن به سرعت انجام می گیرد.

ردیابی خودرو در مناطق دورافتاده و صعب العبور

نصب gps خودرو باعث می شود که ردیابی حتی در مناطق بیرون از محدوده شهری نیز میسر باشد.  در شرایطی که وسائل ارتباطی معمول مانند موبایل و تلفن و شبکه اینترنت در دسترس نیستند ، این نرم افزار بهترین وضعیت ردیابی را فراهم می کند. از اینرو این دستگاه مزایا و کاربردهای زیادی برای شرکت های باربری بین المللی ، ناوگان های فعال در صنایع نفت و گاز ، سازمان های امداد و نجات دارد. حتی در شرایطی که خودرویی مسروقه به مناطق خارج از محدوده دسترسی اینترنت برده شوند به راحتی قابل ردیابی خواهند بود.

حدود قیمت ردیاب خودرو در بازار

قیمت ردیاب خودرو باتوجه به شرکت و کشور سازنده ، قطعات استفاده شده ، تکنولوژی ردیابی و قابلیت های دستگاه متفاوت است و بررسی های انجام شده در بازار بازه قیمتی وسیعی را نشان می دهد. متاسفانه با توجه به قیمت بالای نمونه های خارجی ، بسیاری از شرکت های داخلی با خرید سخت افزارهای چینی بی کیفیت اقدام به فروش آنها در ایران می کنند که نه تنها کیفیت دستگاه و مشخصات فنی آن بسیار ضعیف است، بلکه از حداقل امکانات و تکنولوژی های ردیابی بهره می برند. کریوت تلاش کرده بهترین قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری را با دانش متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی نماید که نه تنها با قیمت بسیار کمتری ارائه می شود ، بلکه از لحاظ فن‌آوری بسیار پیشرفته تر و هم تراز نمونه های تولید شده توسط شرکت های اروپایی و آمریکایی است.

همچنین ، در بسیاری مواقع مشاهده شده ، که ردیاب خودرو مانند یک کالای عمومی در وب سایت هایی مانند دیجی کالا به فروش می رسد که حتی فروشنده آن شناختی از قابلیت ها و عملکرد دستگاه ندارد. درحالیکه پس از خرید حتی یک سخت افزار ردیاب خودرو از شرکت کریوت ، یک تیم تخصصی ، پشتیبانی شما و آموزش استفاده از دستگاه را تضمین می کنند. در عین حال ، این دستگاه تا 1 گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.

جدیدترین ردیاب خودرو در ایران

ردیاب کریوت ، جدیدترین سیستم ردیابی خودرو در ایران است و همانطور که گفتیم به کارگیری حداکثر قابلیت ها در ساخت آن لحاظ شده و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ، طراحی منحصر به فردی دارد. اگر امنیت و موقعیت مکانی خودرو و وسائل نقلیه شخصی شما ، کارکنان و افراد خانواده برای شما اهمیت دارد ، پیشنهاد ما به شما نرم افزار ردیاب خودرو کریوت است. این نرم افزار ، طراحی شده بوسیله متخصصین برنامه نویسی ایرانی ، با دقت بسیار بالا موقعیت هر خودرویی را که شما اراده کنید بر روی نقشه نمایش می دهد.

ردیاب carriot جدیدترین ردیاب خودرو در بازار ایران

در حقیقت این اپلیکیشن ، بخشی از نرم افزار جامع مدیریت ناوگان می باشد ، اما به گونه ای طراحی شده که به منظور ردیابی خودرو مورد استفاده قرار بگیرد تا در صورتی که قصد بهره برداری تجاری ندارید ، هزینه کمتری را جهت نصب و راه اندازی این نرم افزار بپردازید. اگرچه در بسیاری از صنایع ، جهت ردیابی و تشخیص مکان افراد ، پرسنل و متخصصین از این نرم افزار می توان استفاده نمود.

از ویژگی های متمایز این نرم افزار ، قابلیت ارتباط دریا به خشکی و بالعکس است. بر این اساس قایق های تفریحی و شخصی هم می توانند از ردیاب کریوت استفاده کنند و ماهیگیران و افرادی که در دریا مشغول فعالیت هستند ، توسط این نرم افزار از خشکی ردیابی می شوند. طراحی این نرم افزار به گونه ای انجام شده که در نامساعد ترین شرایط محیطی و در جایی که سایر فناوری های ارتباطی با اختلال مواجه می شوند ، امکان ردیابی و ارتباط را فراهم می کند.

مشخصات دستگاه ردیاب کریوت

در ساخت دستگاه های ردیاب خودرو ، ابعاد ، مقاومت در برابر رطوبت ، تکنولوژی به کار رفته ، بهره گیری از سیستم های ردیابی مثل GPS ، ابعاد دستگاه ،قابلیت شارژ باتری و بسیاری از فاکتورهای دیگر مورد توجه خریداران قرار دارد. برخی از ویژگی های فوق العاده این دستگاه را بیان می کنیم تا برتری کریوت را نسبت به سایر نمونه های دیگر لمس نمایید. دستگاه ساخته شده توسط شرکت کریوت ، دارای سنسور GPS با حساسیت -165 dBm بهره می برد. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری از امکانات این دستگاه هستند و بازه عملکرد دستگاه کریوت  بین 0 تا 95 درصد درجه رطوبت و دمای تا 50 درجه سانتیگراد است.

همچنین برقراری ارتباط با دستگاه  از طریق (GSM, GPRS, SMS ( GPRS class 12: max. 85.6 kbps و در تمام شرایط امکانپذیر است.

یکی دیگر از برتری های کریوت ، امکان ارسال اطلاعات در هر ثانیه است که می توان به کمک آن ردیابی خودرو را در هر لحظه زیر نظر داشت.

از دیگر مشخصات ظاهری این ردیاب خودرو می توان به محدوده ولتاژ 6 تا 30 ، جریان مصرفی 150 میلی آمپر اشاره کرد.

حافظه داخلی با 4000 رکورد و قابلیت بروزرسانی فریمور ، امکان ثبت و ذخیره سازی اطلاعات زیادی از مسیرهای طی شده خودرو را به شما می دهد. همچنین ورودی و خروجی دیجیتال سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات را بالا برده است.

با تمام این قابلیت ها ، ابعاد بسیار کوچک  92 × 52 × 23 میلیمتر امکان جایگذاری و نصب آن در هر فضایی را می دهد ، بدون اینکه مزاحمت یا جلب توجهی داشته باشد.

جهت مشاهده اطلاعات دقیق تر از مشخصات دستگاه لینک مشخصات سخت افزار ردیابی کریوت را کلیک کنید.

تفاوت برنامه ردیاب خودرو با سیستم ناوبری

باید توجه داشته باشید که سخت افزار یا برنامه نرم افزاری ردیاب خودرو با سیستم ناوبری تفاوت بسیاری دارد؛ همانطور که می دانید، سیستم ناوبری مسیرهای رانندگی و راه های رسیدن به مقصد را برای شما آماده می سازد اما ردیاب ماشین، موقعیت کنونی شما در زمان حال و حاضر را پخش می کند و قابلیت ذخیره سازی مسیرهای پیشین شما را دارا است. به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید  یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب  شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

نکته دیگر قابل ذکر این است که ردیاب خودرو از فناوری شبیه به تلفن های همراه جهت ارسال و نمایش موقعیت مکانی وسیله نقلیه استفاده می کنند. به همین سبب ممکن است هزینه اشتراک ماهیانه ای برای مشتری در بر داشته باشند.

همانطور که می‌دانید سیستم مدیریت ناوگان کریوت مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریتی خودرو و وسائل نقلیه را دربر میگیرد و سامانه ردیابی خودرو یکی از بخش های مورد توجه و محبوب این سامانه است.

خرید ردیاب خودرو

جهت سفارش و خرید ردیاب خودرو کریوت می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و در ارتباط با کارشناسان فروش اطلاعات کاملتری را دریافت نمایید. برای شرکت های پخش یا ناوگان های خودرویی که نیاز به خرید این ردیاب برای تعداد زیادی وسیله نقلیه دارند، تخفیف ویژه و قیمت فوق العاده در نظر گرفته می شود.

پشتیبانی کامل ، آموزش نحوه استفاده و رفع ایرادات و خطا در سیستم بصورت رایگان برای مشتریان کریوت انجام می شود. همچنین باتوجه به نیاز شما این دستگاه سفارشی سازی شده و به منظور تسهیل در استفاده ، بخشهای اختصاصی نرم افزار و اپلیکیشن ردیاب برای شما فعال می شود و بخشهای غیرضروری حذف خواهند شد.

نحوه نصب ردیاب روی خودرو

بسیاری از ردیاب ها با اتصال به فندک خودرو فعال می شوند، برخی دیگر با اتصال به سیستم برق رسانی وسائل نقلیه راه اندازی می شوند. اما خیلی مهم است که ردیاب کاملا مخفی باشد تا نه مزاحمتی برای راننده ایجاد کند و نه در صورت سرقت خودرو توسط سارق به راحتی شناسایی شده و آن را غیرفعال نماید. کریوت با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها بهترین وضعیت را در طراحی و نصب ردیاب خودرو ارائه داده است.

نحوه نصب ردیاب خودرو کریوت

این ردیاب شامل دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است که دستگاه ردیاب خودرو بر روی هر اتومبیل نصب می شود و سیستم نرم افزاری با نصب بر روی موبایل و کامپیوتر شخصی ، امکان مسیریابی، مکانیابی و ارتباط با خودرو را فراهم می نماید. بخش سخت افزاری خیلی سریع و بدون کوچکترین آسیبی به سیستم سیم کشی خودرو و بصورت کاملا مخفی و بدون هیچگونه مزاحمتی متصل می شود.

هزینه نصب ردیاب و جی پی اس

تمام مراحل نصب ردیاب توسط نماینده شرکت کریوت و کاملا رایگان بر روی تمامی خودروها انجام می شود و جز پکیج پشتیبانی مشتریان می باشد.

افراد و شرکت هایی که ردیاب خودرو کریوت را خریداری می کنند ، هیچگونه هزینه ای را برای نصب و راه اندازی نمی پردازند. چه در نصب دستگاه و جی پی اس روی خودرو و چه راه اندازی اپلیکیشن و نرم افزار ردیابی ، همگی تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش کریوت هستند. برای این منظور یکی از کارشناسان ما به محل شما اعزام می گردد و این دستگاه را که بصورت مخفی در اتومبیل نصب می شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست را راه اندازی می کند.

نمایندگی فروش ردیاب خودرو کریوت

در حال حاظر تنها نمایندگی فروش ردیاب خودرو کریوت در تهران و دفتر مرکزی این شرکت واقع در سلسبیل شمالی ، خیابان خوش می باشد. البته شما می توانید با تماس تلفنی ، این محصول را سفارش دهید و رایگان تحویل بگیرید. همانطور که گفتیم نصب این دستگاه توسط کارشناسان ما انجام می شود. به زودی نمایندگی ردیاب کریوت در چند نقطه تهران و شهرهای اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، اهواز شروع به فعالیت و پشتیبانی مشتریان خواهند کرد.

سوالات متداول جهت خرید ردیاب

قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟

این ردیاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت های پیشرفته ای که دارد با قیمت بسیار پایین در بازار ارائه می شود. اگرچه چند ورژن مختلف از دستگاه و نرم افزار ردیاب طراحی و ساخته شده ، اما همگی قیمتی در بازه یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان دارند.

ردیاب چگونه روی خودرو نصب می شود؟

نصب این دستگاه بصورت کاملا رایگان و توسط کارشناسان ما انجام می شود. ردیاب خیلی سریع و بدون هیچگونه آسیب و مزاحمتی برای سیستم برق و سیم کشی خودرو ، در زیر فرمان مخفی خواهد شد و به هیچ وجه قابل مشاهده نیست.

آیا امکان نصب برنامه ردیاب روی موبایل وجود دارد؟

بله. کریوت علاوه بر دستگاه سخت افزاری ، هم نرم افزار قابل نصب روی رایانه شخصی را طراحی کرده و هم اپلیکیشن نرم افزاری قابل نصب روی گوشی های تلفن همراه اندرویدی. و به زودی نسخه ios اپلیکیشن نیز طراحی و روانه بازار خواهد شد.

از چه تکنولوژی برای ردیابی استفاده می شود؟

متخصصین ایرانی توانسته اند دستگاهی را به تولید برسانند که هم با استفاده از gps ردیابی را انجام می دهد و هم قابلیت نصب سیم کارت و ردیابی با استفاده از شبکه اینترنت را دارد. که در هر ثانیه اطلاعات را با دقیق ترین مکانیابی ارسال می نماید.

چرا کریوت بهترین ردیاب در بازار ایران است؟

بهره گیری از تکنولوژی های روزدنیا ، پشتیبانی تخصصی ، فروش بدون واسطه ، قیمت بسیار عالی نسبت به امکانات این ردیاب ، نصب رایگان و کیفیت بسیار بالای دستگاه ، کریوت را به بهترین محصول بازار تبدیل کرده است.

گارانتی ردیاب چند سال است؟

ردیاب کریوت 5 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی دارد و هرگونه ایراد و نقص احتمالی توسط متخصصین طراح در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *