مدیریت پخش و توزیع

مدیریت پخش و توزیع ، با استفاده از ابزارهای نوین و نرم افزار ، به شرکت ها و صاحبان صنایع کمک می کند تا فعالیت های زنجیره تأمین و لجستیک خود را از جمله مدیریت انبار ، مدیریت موجودی و مدیریت سفارش (سفارشات خرید و فروش) به درستی و بیشترین بازدهی انجام دهند. طراحی سیستم های نرم افزاری مدیریت پخش مویرگی برای شرکت های تولیدی ، این فرآیند را ساده تر نیز کرده و در بهبود رضایت مشتری ، کاهش زمان سفارش و کنترل هزینه ها در کل زنجیره تهیه و توزیع کالا ، قدرت مدیران را افزایش داده است.

نسخه نرم افزاری مدیریت پخش کریوت ،  شامل مدیریت سفارش فروش ، مدیریت موجودی پیشرفته ، مدیریت نیازمندی ، مدیریت سفارش خرید ، بهینه سازی و کاهش زمان تحویل ، مدیریت انبار و امور مالی پیشرفته می باشد که بخشی از سیستم مدیریت هوشمند ناوگان می باشد. نرم افزار مدیریت توزیع و پخش به گونه ای طراحی شده که کاملا با فرآیندهای دیگر مثل crm  ، حسابداری و مدیریت ناوگان یکپارچه و مرتبط است. فقط با یک بار وارد کردن اطلاعات در این نرم افزار به راحتی می توانید بسیاری از فرآیندها و عملکرد شرکت یا سازمان خود را از طریق موبایل یا رایانه شخصی مدیریت کنید. این اپلیکیشن ، توزیع کنندگان را قادر می سازد در هر شرایط و مکانی ، کل چرخه فروش و تحویل محصولات را در لحظه پردازش کنند.

جهت مشاهده آنلاین پنل کاربری نرم افزار مدیریت پخش کلیک کنید: پنل کاربری نرم افزار کریوت

سامانه هوشمند مدیریت پخش و توزیع کالا کریوت

سامانه مدیریت پخش کریوت یک پلتفرم آماده و راه حلی کارا برای استفاده مدیران می باشد که می تواند توزیع کالا و پخش محصولات را از تولیدکننده به مشتریان مدیریت و بهینه سازی نماید و از این طریق امکان تبدیل دیجیتالی کانال های توزیع را فراهم می کند و نظارت بر فرآیندهایی شامل سفارشات ، تبلیغات ، فروش ، تحویل کالا ، کاهش مصرف سوخت و… را تسهیل می نماید. که در آینده ای نه چندان دور بخش توزیع مویرگی نیز به این نرم افزار هوشمند اضافه خواهد شد.

شرکتها می توانند به کمک این سامانه ، تسلط خود بر ثبت سفارشات و پخش کالا را افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند کالاهای تولید آنها در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه های حمل به دست مشتریان می رسد.

کریوت همچنین یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ساخته شده بر اساس هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را فراهم نموده که می تواند دید کاملی جهت اقدامات فوری را به مدیران جهت رهبری فروش بدهد. عملی  را به رهبری فروش و همچنین پایه های زمین ارائه دهد.

نرم افزار پخش مواد غذایی

کریوت نگاه ویژه ای به شرکت های پخش مواد غذایی داشته است. تغییر قیمت سوخت ، فساد احتمالی محصولات غذایی و مقرارت ایمنی و تغییرات استانداردهای حمل و نقل ، چالش های پیش روی شرکت های توزیع و پخش مواد غذایی هستند.چه واردکننده باشید یا صادکننده ، تولید کننده باشید یا یک شرکت پخش مواد غذایی، خرده فروش یا عمده فروش ، موفقیت شما در گرو پخش به موقع و سریع مواد غذایی است. سلامت و ایمنی محصول در پخش مواد غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل استفاده توجه بیشتری را نسبت به سایر صنایع می طلبد. برای اینکه بتوانید فساد موادغذایی و خسارات این فرآیند را به حداقل برسانید می توانید از نرم افزار پخش مواد غذایی استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت پخش مواد غذایی

مهم نیست که چه محصول غذایی را توزیع می کنید ، شما به ابزارهای مدرن نرم افزاری مدیریتی نیاز دارید که می توانند به شما در شناسایی فرصت ها و به حداقل رساندن هزینه ها کمک نماید. کریوت به شما این توانایی را می دهد تا مناطقی مانند کنترل کیفیت ، قابلیت ردیابی ، خرید ، مدیریت موجودی ، عملیات انبار ، فروش ، منابع مالی و موارد دیگر را به طور موثر و یکپارچه مدیریت کنید.

نرم‌ افزار مدیریت پخش چیست؟

نرم افزار مدیریت پخش سیستم نرم افزاری است که دربرگیرنده‌ نظارت بر فعالیت ‌هایی نظیر خرید و فروش کالا، توزیع، انبارداری، استعلام موجودی و لجستیک می‌شود که رسیدن به راندمان بالا، سوددهی بیشتر و حفظ رضایت مشتری از اهداف مهم آن به شمار می‌آید. مدیریت موفق در زمینه‌ی پخش نیازمند سیستمی جامع و مسلط به کلیه‌ بخش‌ های موجود در یک شرکت، کارخانه و هر کسب و کاری است که برای رسیدن به موفقیت نیازمند شناخت فرصت‌ های اصلی رشد و نیازهای اصلی بازار هستند.‌ میزان فروش بالای محصول نیز ارتباط مستقیمی با میزان سوددهی کسب و کارها دارد، بنابراین استفاده از نرم‌افزار مدیریت توزیع و پخش می‌تواند گام مهمی جهت تحقق این امر و افزایش طول عمر شرکت باشد.

مزایا و قابلیت های نرم افزار مدیریت پخش

نرم ‌افزار مدیریت پخش و توزیع ، مجموعه ‌ای است که از طریق مدیریت پیشرفته‌ قیمت، سفارشات ، فروش و پخش و توزیع محصول، شرکت‌ ها را قادر به رسیدن به فروش فعال و بهره‌ وری بیشتری می‌سازد. به کمک نرم ‌افزار مدیریت توزیع، شرکت ‌ها می‌توانند کلیه‌ فعالیت‌ های موجود در دفاتر، انبارها و … را به صورت یکپارچه به نرم ‌افزار متصل کرده و با مدیریتی پیشرفته به سوددهی بالا و موفقیت در بازار رقابت دست یابند.

نرم ‌افزار مدیریت پخش به شرکت ‌ها کمک می‌کند تا با رصد دقیق بازار،‌ پاسخگوی نیاز مشتریان و تقاضای روز بازار باشند. حجم بالای تراکنش ‌ها، فعالیت ‌های مختلف ثبت و ضبط، امور انبارداری و حمل ونقل، مدیریت پخش را تبدیل به امری حساس و مهم در بخش توزیع و پخش کالا کرده است. حضور فعال و مداوم با حداقل خطا و رفع نواقص موجود در فرآیند پخش کالا، اهمیت بالایی در تداوم حضور شرکت‌ها در بازار رقابت دارد. استفاده از نرم‌افزار مدیریت پخش به کاهش هزینه ‌های تولید‌کننده و ارائه‌ خدمات با قیمت مناسب کمک می‌کند، امری که رضایت مشتری و افزایش فروش محصول را در بر دارد.

مزایای نرم افزار مدیریت پخش

هدف همه کسب و کارها کاهش هزینه ها ، بهبود درآمد ، افزایش سود و مدیریت بهینه دارایی هاست. بسیاری از این اهداف در گرو جلب رضایت مشتریان است. یکی از فاکتورهای مهم در رضایت مشتری برای شرکتهای تولیدی ( مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، پوشاک ، مبلمان و بسیاری از صنایع دیگر ) نحوه توزیع ، ارائه و تحویل محصول است. جدا از این ، پخش و توزیع محصولات می تواند هزینه های زیادی را برای شرکت ایجاد نماید. همچنین باتوجه به افزایش رقابت در تمام صنایع ، نیاز به حضور قدرتمند و پررنگ تر برای هر شرکتی احساس می شود. در تعارض میان چنین حقایقی ، به کارگیری یک نرم افزار حرفه ای کاملا حیاتی است.

شرکت‌ ها با استفاده از نرم ‌افزار مدیریت و پخش قادر خواهند بود فعالیت‌ های گسترده‌ و متنوع خود را همواره به صورت لحظه‌ ای تحت کنترل داشته باشند و از این طریق طول عمر کسب و کار خود را افزایش داده و به سوددهی بالایی دست یابند. ویژگی‌های زیر از مزایای مهم ابزار مدیریت توزیع می‌باشد که آن را به نیاز امروزه‌ هر شرکتی تبدیل کرده است:

  • پیگیری و به روزرسانی موجودی انبار
  • ثبت و پردازش لحظه به لحظه‌ سفارشات با استفاده از شناسه مختص هر کالا
  • ثبت و ضبط کلیه جزییات فاکتور‌های خرید و فروش جهت سرعت بخشیدن به عملیات پیگیری خرید و فروش
  • بانک اطلاعاتی جامع جهت ذخیره‌ اطلاعات تامین‌کننده ‌ها(آدرس ایمیل،‌جزییات تماس و..)
  • استفاده از سیستم یکپارچه حسابداری ( ثبت شماره حساب، مبلغ صورتحساب، مبلغ پرداختی و …)
  • حفظ نظم در کلیه‌ امور دفتری و انبارداری
  • ایجاد صرفه‌جویی در وقت مصرف‌ کننده
  • ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری و ترغیب مشتری از طریق ارائه خدمات متنوع و تخفیف‌ها
  • کاهش خطا در ثبت و ضبط و تحویل سفارشات
  • کاهش زمان تحویل کالا= سوددهی بالا

مدیریت پخش و توزیع به کمک نرم افزار مزایای زیر را به همراه دارد:

با کمترین هزینه ، رضایت مشتری را افزیش دهید

مدیریت فرآیند توزیع ، حمل و تحویل کالا را با بهترین شرایط زمانی و هزینه ای ارائه می دهید و رضایت مشتریان خود را تامین می کنید. چه در زمینه پخش مویرگی محصولات خود و یا ارائه خدمات پخش و توزیع تولیدات سایر شرکتها فعالیت کنید، تامین رضایت طرف مقابل شما اهمیت زیادی دارد. تنها با نصب یک دستگاه روی هر خودرو و نصب اپلیکیشن که توسط متخصصین ایرانی طراحی شده اند ، با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را کسب کنید.

بهینه سازی و کاهش زمان پخش

یکی از مزایای این سیستم نرم افزاری ، مدیریت زمان است. به گونه ای که با زمانبندی پخش ، امکان تحویل را در سریعترین حالت ممکن را میسر می سازد. زمان یکی از فاکتورهای مهم در پخش مویرگی است و بهینه سازی این فاکتور یک مزیت رقابتی به شمار می رود. البته در رابطه با نقش این نرم افزار در مدیریت زمان ، نحوه محاسبه زمان دقیق سفر و جابجایی در این سامانه را توضیح داده ایم.

مدیریت هزینه

کنترل هزینه ها در کل زنجیره تهیه و توزیع محصول ، نقش پررنگی در سودآوری شرکت دارد. هزینه مربوط به دارایی ها ، انبارداری ، جابجایی خودرو ، مصرف سوخت و بسیاری از موارد دیگر به کمک نرم افزار مدیریت پخش ، کاهش داده خواهند شد. علاوه بر یک سیستم نرم افزاری قدرتمند ، مشاورین شرکت کریوت نیز در کنار شما هستند و بهترین پیشنهادات جهت مدیریت هزینه ها را به شما ارائه می دهند.

کسب و کارها با کاربست مدیریت توزیع، موفق به حداقل رساندن هزینه‌ های پخش محصول خواهند شد؛ امری که در گرو مدیریتی جامع و مسلط بر بخش‌های مختلف یک شرکت تحقق می ‌یابد.

افزایش فروش

به حداقل رساندن هزینه ها ، تنها هدف ما نیست! ما به دنبال افزایش فروش مشتریان خود هستیم. با برنامه ریزی دقیقی که این نرم افزار با استفاده از سیستم هوش مصنوعی انجام می دهد ، می توانید در روز سفارش های بیشتری را تحویل دهید و در نتیجه فروش شرکت افزایش می یابد.

نظارت جامع و لحظه ‌ای بر فعالیت فروش از نقطه‌ آغازین (کنترل موجودی انبار، تامین، خرید، بسته‌بندی) تا نقطه‌ پایانی آن (حمل و نقل، تحویل کالا و کسب رضایت مشتری) از ویژگی‌ های مهم نرم‌افزار مدیریت و فروش است که شرکت‌ ها در سایه‌ آن موفق به فروش بالا و بازدهی بیشتر خواهند شد.

کاربرد سیستم نرم افزار مدیریت پخش

ما می دانیم که در دنیای تکنولوژیک امروز، نرم افزاری که فقط ثبت سفارش ساده را انجام دهد ، پاسخگوی نیاز شرکتها نیست و برای رقابت در بازار به سیستمی با کاربرد های بیشتر نیاز است. همین دلیل است که نرم افزار مدیریت توزیع به گونه ای طراحی شده است که از ابتدای فرآیند تا نقطه انتهایی زنجیره توزیع را مدیریت ، پیش بینی و بهینه سازی می کند تا با اتخاذ بهترین تصمیمات ، صرفه جویی در هزینه و زمان و افزایش درآمد شما را به دنبال داشته باشد.

کاربرد نرم افزار پخش و توزیع محصولات غذایی

مهم ترین کاربردهای این نرم افزار برای صنایع غذایی ، دارویی ، تولیدکنندگان پوشاک و… عبارتند از:

  • پشتیبانی از مشتریان b2b و b2c
  • جستجوی سریع محصول و مشخص کردن میزان موجودی در انبار
  • امکان تعریف چندین حالت قیمت گذاری
  • ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان: بدون هیچ دردسر و مشکلی ، بانک اطلاعاتی از مشتریان شما تهیه می شود.
  • قابلیت استفاده در وضعیت آنلاین و آفلاین: نرم افزار به گونه ای طراحی شده که حتی با قطعی اینترنت نیز ، غیرفعال نخواهد شد و به محض اتصال مجدد اینترنت ، اطلاعات بروزرسانی می شود.
  • تجزیه و تحلیل سفارشات
  • پیش بینی زمان حمل و توزیع
  • انتخاب مسیر بهینه
  • برنامه ریزی و اولویت بندی تحویل سفارش
  • ارتباط مستقیم با راننده
  • تعیین وظایف و ماموریت راننده
  • مکانیابی و ردیابی خودرو
  • صدور صورتحساب و فاکتور فروش: چه یک مشتری داشته باشید چه هزار مشتری ، بدون نیاز به تایپ یا صدور فاکتور بصورت دستی ، نرم افزار با دقت بالا صورتحساب و فاکتور را برای هر مشتری ارائه خواهد داد.
  • کاملا ایمن: اطلاعات کسب و کار شما در یک بستر کاملا ایمن و رمزگذاری شده پردازش می شود و فقط در اختیار شما قرار می گیرد و هیچ فرد یا شرکت دیگری امکان دسترسی به این اطلاعات را نخواهد داشت.

پخش مویرگی

اغلب تولیدکنندگان محصولات غذایی و بهداشتی ، از سیستم پخش مویرگی استفاده می کنند و اینگونه کالا و محصول خود را به دست خرده فروشی ها ، سوپرمارکت ها و فروشگاه های محلی می رسانند. پخش مویرگی به کسب و کارها کمک می کند تا محصول خود را در تمام بازار و در سطح گسترده توزیع کنند. در ایران این شبکه ، برای صنایعی که رقابت بالایی در میان برندها وجود دارد بسیار مناسب است. مثلا برای تولید کنندگان محصولات لبنی که برندهای متنوعی در برابر مشتری قرار دارد ، می توان با یک استراتژی مناسب توزیع و پخش مویرگی محصولات ، در مقابل رقبا قد علم کرد.

نرم افزار مدیریت پخش مویرگی

از طرفی این روش ، برای مشتریان نیز سودمند تر است زیرا بصورت مستقیم و با هزینه کمتری محصول را خریداری و دریافت می کنند که در نتیجه حذف واسطه ها ، صرفه جویی در زمان و سرعت در توزیع ایجاد می شود.

کانال‌های توزیع و شبکه پخش یکی از ارکان مهم کسب و کارها به ویژه شرکت های دارویی ، تولید مواد غذایی ، لوازم منزل و.. است. این شرکتها عموما از دو روش برای توزیع محصولات خود استفاده می کنند. یا یک دپارتمان اختصاصی برای پخش کالا دارند و یا این فرآیند را از طریق برونسپاری به یک شرکت توزیع و پخش واگذار می کنند.

نرم افزار مدیریت پخش نیز با همین هدف طراحی شده و مزایای زیادی را به همراه دارد.

درباره نرم افزار مدیریت پخش مویرگی

راه حل های فن آوری مویرگی به تولیدکنندگان کمک می کنند تا بصورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کننده نهایی دسترسی داشته باشند. یکی از اهداف ما ، تکمیل نرم افزار مدیریت پخش و توزیع کالا و ایجاد مدیریت و کنترل پخش مویرگی می باشد که طی چند ماه آینده نسخه نهایی آن را در اختیار کارفرمایان گرامی خواهیم گذاشت.

این نسخه می تواند برای شرکت های پخش محصولات لبنی ، رستوران ها و فست فودها ، پخش دارو و لوازم بهداشتی و بسیاری از صنایع دیگر قابلیت های فوق العاده ای را ارائه نماید. متاسفانه در ایران نرم افزارهای چندان قدرتمندی در این حوزه وجود ندارند و نمونه های خارجی نیز بسیار گرانقیمت هستند. خوشبختانه متخصصین کریوت توانسته اند با تکیه بر دانش و تجارب خود چنین سیستمی را راه اندازی کرده و در حال توسعه آن می باشیم.

نرم افزار پخش مویرگی سوپرمارکت

یکی از کسب و کارهایی که به نرم افزار مدیریت پخش نیاز پیدا می کنند ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکتهایی هستند که قصد توزیع محصولات را بصورت مویرگی دارند. با بهره گیری از نسخه بعدی این نرم افزار به راحتی می توانند هزینه های حمل ، انبارداری ، فروش ، مصرف سوخت را کاهش داده و به بهترین نحو و در سریعترین زمان ممکن محصول یا کالاهای خود را به دست مشتریان برسانند.

امروزه رقابت میان سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای به اوج خود رسیده و توقعات مشتریان بالا رفته و نه فقط کیفیت محصولات و قیمت فروش ، بلکه زمان تحویل و توزیع کالا نیز به عنوان یک فاکتور رقابتی مطرح است. در این شرایط ، سامانه های پخش مویرگی ، ابزارهایی حیاتی در راستای کسب سهم بیشتر از بازار هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *