سهولت در استفاده از نرم افزار ردیابی

89٪ مالکین و مدیران ناوگان های خودرویی معتقدند سهولت در استفاده از یک نرم افزار ردیابی عامل بسیار مهمی در انتخاب یک ردیاب از میان تمام نمونه های موجود در بازار است. همانطور که می دانید ، ردیاب ها از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده اند. معمولا کاربر نهایی کمتر با قطعه سخت افزاری سروکار دارد و فقط دریافت گزارش ، نحوه ایجاد ارتباط و بهره گیری از بخش نرم افزاری فناوری مدیریت ناوگان برای آنها اهمیت دارد. پس درواقع سهولت در استفاده ، پنل کاربری ، دسترسی سریع به گزارش ها و …  از فاکتورهای کیفی مربوط به نرم افزار ردیابی می باشد.

هر زمان که با نرم افزار ، سخت افزار یا یک سیستم جدید آشنا می شویم ، مدت زمانی صرف شناخت و نحوه استفاده از آن خواهد شد و معمولا مشکلی با این قضیه نداریم. اما در صنعت و کسب و کار وضعیت متفاوت است. مدیران ، مالکین ، کارکنان و متخصصین یک صنعت ، تمایل دارند در سریعترین زمان ممکن بر یک ابزار نرم افزاری یا سخت افزاری مربوط به حوزه فعالیت خود مسلط شوند.

یکی از وظایف طراحان سیستم های نرم افزاری صنعتی ، این است که فاکتور سهولت استفاده را در نظر بگیرند تا محصول نهایی باب طبع مشتری باشد. در مورد فناوری مدیریت ناوگان نیز به همین صورت است. در ادامه نتیجه یکی از تحقیقات انجام شده در این زمینه را بیان می کنیم و سپس میزان سهولت استفاده از اپلیکیشن کریوت را تشریح می کنیم.

اهمیت سهولت استفاده از ردیاب

طبق تحقیقات انجام شده ، سهولت در استفاده از نرم افزار ردیاب ، مهم ترین فاکتور در زمان تصمیم گیری مدیران برای انتخاب یک فناوری ردیاب از میان تعداد زیادی محصول می باشد. این گزارش براساس نظرسنجی انجام شده توسط Verizon Connect با همکاری Bobit Business Media ، ناشر نشریات مرتبط با ناوگان خودرویی ، کامیون سازی و شرکت های حمل و نقل ، بدست آمده است. 1200 مدیر ناوگان های خودرویی در آمریکا ، مدیران و کارمندان هنگام تصمیم گیری مهجهت سرمایه گزاری برای انتخاب یک سیستم مدیریت ناوگان ، در این نظرسنجی شرکت کرده اند. پس نتیجه این تحقیق را می توان کاملا دقیق دانست.

سوال اصلی این نظرسنجی ، ( مهمترین فاکتورهای انتخاب یک نرم افزار مدیریت ناوگان چیست؟ ) بوده است.

باتوجه با اینه هر کسب و کار منحصر به فرد است ، شرایط مربوط به خود را دارد ، پس هرکدام فناوری و نرم افزار ویژه خود را را بنا بر نیازها و انتظارات خود می طلبد. مثلا نرم افزار مدیریت ناوگان برای شرکت های تاکسیرانی با یک شرکت باربری اندکی متفاوت است. اگرچه کریوت سعی کرده یک پکیج کامل و جامع را متناسب با تمام مشاغل مرتبط با ناوگان خودرویی ارائه دهد. در پژوهش مورد نظر از پاسخ دهندگان خواسته شده که از یک تا 5 به هریک از عوامل امتیاز دهند. یک کمترین تاثیر و 5 برای عامل با اولویت بیشتر.

هفت عامل به عنوان مهمترین موارد مطرح شده است: هزینه های نصب و راه اندازی ، هزینه های ماهانه ، کیفیت خدمات ، برند شرکت ارائه دهنده ، ویژگی های نرم افزار ، کیفیت پشتیبانی پس از فروش و سهولت استفاده. نتایج جالبی از نظرات مدیران و کارمندان بدست آمده است و نشان دهنده اولویت سهولت استفاده و کاربری نرم افزار ردیاب می باشد.

اکثر افراد  نزدیک به نود درصد ، سهولت استفاده را به عنوان مهمترین اولویت در انتخاب یک فناوری ردیاب خودرویی دانسته اند.  به این دلیل که وقتی نوبت به استفاده از فناوری های پیشرفته و پیچیده می رسد ، مدیران و رانندگان ناوگان زمان کافی برای فکر کردن در مورد جزئیات و نحوه کار با آن را ندارند و مایلند هرچه سریعتر و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

یعنی بتوانند به راحتی قطعه سخت افزاری را در خودرو نصب کنند ، به راحتی اپلیکیشن مورد نظر را اجرا کنند ، وارد ناحیه کاربری شوند و با سهولت تمام ، گزارش ها و عملکرد خودرو و راننده را بررسی نمایند.

آیا استفاده از کریوت آسان است؟

در جواب این پرسش با قاطعیت می توان گفت بله! شرکت کریوت 2 معیار اصلی را در راه اندازی ردیاب خودرو در نظر گرفته است. یکی جامع بودن و دیگری سهولت در استفاده.

ما تلاش کرده ایم مجموعه ای از برنامه های کاربردی را در یک پکیج نرم افزاری بگنجانیم و کار شما را در دسترسی به مجموعه  ابزارهای مدیرتی ناوگان آسان کنیم. هر آنچه سایر نرم افزارهای داخلی و خارجی کنترل و ردیابی خودرو دارند را یکجا گرد هم آورده ایم و متناسب با نوع کسب و کار شما سفارشی سازی کرده ایم.

همچنین در همان ابتدای طراحی نرم افزار ، هدف ما ارائه یک محصول کاملا فارسی با کاربری آسان برای مدیران و رانندگان ایرانی بوده است. فقط کافی است که پیش نمایش اپلیکیشن کریوت را مشاهده کنید تا به این نکته پی ببرید. شما می توانید از طریق منو و لینک پنل کاربری صفحه مربوط به محیط کاربری را مشاهده کنید. جهت ورود به بخش گزارشها و امکانات نرم افزار ، هم نام کاربری و هم رمز عبور را demo وارد کنید.

منوی کاملا فارسی ، ارائه گزارشها با فونت مناسب و فارسی ، ابعاد مناسب تصویر ، دسترسی سریع به منو و بخش های مختلف نرم افزار ، کیفیت تصاویر ، قابلیت نصب راحت بر روی گوشی تلفن همراه ، استفاده همزمان در رایانه شخصی و موبایل ، همگی در راستای سهولت استفاده نرم افزار کریوت هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *