ارسال تعداد انگشت شماری از تحویل روزانه کار سختی نیست. اما اگر شروع به دریافت سفارشات زیاد کردید به نرم افزار زمان‌بندی توزیع نیاز دارید. زیرا در آن زمان است که مدیریت عملیات تحویل پیچیده می شود.

مسیرهایی که با استفاده از قلم و کاغذ یا صفحه‌گسترده برنامه‌ریزی می‌شوند احتمالا دچار اشتباهاتی خواهند بود و ابزارهایی مانند Google Maps یا Waze یا نرم‌افزارهای دیگر هم تنها به مسیریابی شما کمک کرده و در صورتی که تعداد مقاصد زیاد شود به تنهایی کمک چندانی به مدیریت توزیع نخواهند کرد.

به همین دلیل است که داشتن یک نرم افزار جامع مدیریت توزیع که هم کار حواله‌بندی و هم مسیریابی را به صورت همزمان انجام دهد برای هر شرکت توزیعی یک نیاز حیاتی است. اما این نرم افزار چه فوایدی برای مدیریت توزیع دارد؟

کمک به تصمیم‌گیری بر اساس داده

استفاده از نرم‌افزار بهینه‌سازی مدیریت توزیع کریوت به کسب وکار شما کمک می‌کند تا سنجه‌های کلیدی عملیات توزیع خود را اندازه بگیرید. شما می‌توانید شاخص‌های کلیدی عملکرد خود را با نظارت پیوسته در طول زمان محاسبه کنید.

با استفاده از نرم‌افزار توزیع کریوت، شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف تیم خود را مشخص کرده و فرصت‌های جدیدی را برای کاهش اتلاف منابع و بهینه‌سازی عملیات خود شناسایی کنید.

به عنوان مثال با استفاده از کریوت شما می‌توانید هزینه متوسط توزیع را محاسبه کرده و همچنین بفهمید که چه بخشی از پروسه بیشترین منابع کسب و کار شما مصرف می‌کند. شما می‌توانید تصمیماتی بر اساس داده بگیرید تا از مقرون به صرفه بودن خدمات تحویل خود مطمئن شوید.

 کاهش مصرف سوخت

کریوت با کاهش مسافت طی شده می‌تواند از مصرف اضافه سوخت جلوگیری کرده و ضمن آن از طریق کاهش انتشارات کربن به محیط‌زیست کمک کند. کریوت شما را قادر می‌سازد که با برنامه‌ریزی مسیرهای بهینه از این موضوع تضمین حاصل کنید که راننده شما کمترین زمان را در راه خواهد بود. و این یعنی تنها کوتاه‌ترین مسیر برای توزیع کالا را پیدا نمی‌کند. کریوت فاکتورهای زیادی را برای بهینه‌سازی مسیر در نظر می‌گیرد.

 ردیابی لحظه‌ای خودرو

تعیین بهترین مسیر برای رانندگان تضمینی برای سروقت رساندن محموله نیست. شما نیاز دارید تا به صورت لحظه‌ای مسیر حرکتی را دنبال کرده و از صحت حرکت او مطمئن شوید. پیش از این شما این کار را با تماس با راننده یا موزع انجام می‌دادید که این کار ریسک زیادی را به راننده تحمیل می‌کرد.

کریوت به عنوان یک نرم‌افزار برنامه‌ریزی توزیع می‌تواند به راحتی زمانی که راننده از مسیر برنامه‌ریزی‌شده خارج شد، شما را مطلع سازد. کریوت با کمک GPS به شما کمک می‌کند تا به صورت بلادرنگ جابجایی خودروی ناوگان خود را روی نقشه مشاهده کنید. چنین بینشی به شما اجازه می‌دهد که کنترل کاملی روی راننده و فعالیت‌های او داشته باشید.

 بهبود تجربه مشتری

نرم‌افزار مدیریت توزیع کریوت تضمین می‎کند که رانندگان شما می‌توانند فرایند تحویل را به موقع انجام دهند. این نرم افزار دارای یک ویژگی هشدار و اعلان به مشتری است که به محض اینکه محموله به مقصد قبلی داده شد به آنها اطلاع داده می‌شود. حفظ چنین شفافیتی باعث می شود مشتریان احساس کنند مهم هستند و کسب و کار شما قابل اعتماد است.

متمرکزکردن مدیریت عملیات توزیع

یکی از بزرگترین مزایای نرم‌افزار مدیریت هوشمند توزیع کریوت این واقعیت است که این نرم افزار یک سیستم متمرکز است. به عنوان مثال، هنگامی که از نرم افزار کریوت استفاده می‌کنید، حساب شما به داشبورد اصلی تبدیل می شود. شما می توانید در هر مکان، هر زمان و در هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید. شما فقط به یک مرورگر داخلی معمولی مانند کروم یا فایرفاکس و کد تایید ورود به سیستم نیاز دارید. حتی می توانید بهینه ساز مسیر را با چندین برنامه دیگر با استفاده از API (رابط برنامه نویسی برنامه) ادغام کنید.

اگر چه نرم‌افزارهای مسیریابی می‌توانند کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به مقصد را به شما نشان دهند اما به کمک نرم افزار جامع مدیریت توزیع کریوت شما می‌توانید هزینه‌های حمل‌ونقل را کاهش داده، ایمنی و کارایی رانندگانتان را بهبود بخشیده و فروش را افزایش دهد. اگر مسیرهای چندتوقفه را برای چندین راننده برنامه‌ریزی می‌کنید، استفاده از بهینه‌ساز توزیع کریوت یک انتخاب درست است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *