آیا می‌دانید برای هر ریالی که شما در برنامه‌ریزی مسیر و ردیابی GPS سرمایه‌گذاری می‌کنید، سه برابر آن را در بازدهی سرمایه‌گذاری مشاهده خواهید کرد. بنابراین، اگر شما از برنامه‌ریزی دستی مسیر خسته شده و می‌خواهید در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است به فکر سرمایه‌گذاری در یک راهکار هوشمند برنامه‌ریزی مسیر باشد. زمانی که شما مدیریت تیم رانندگان، درخواست‌های مشتری و وظایف عملیاتی روزانه را بر عهده دارید، می‌توانید با استفاده از نرم‎‌افزار کریوت بار سنگینی از روی دوشتان بردارید.

کریوت با برنامه‌ریزی مسیر سریع و با ابزار استفاده آسان گرفتن کنترل را ممکن کرده و بهره‌وری و رضایت مشتریان را به حداکثر می‌رساند.

پیچیدگی‌های تحویل به گیرنده نهایی با تقاضای مشتریان رشد می‌کند، از خودتان این را بپرسید که « با برنامه‌ریزی دستی مسیر در چه چیزی صرفه جویی می‌کنم؟» شاید شگفت‌انگیز باشد که سرمایه‌گذاری شما نه تنها بازدهی کلی را تا 40 درصد افزایش می‌دهد بلکه فرصت‌هایی را برای توسعه و ایجاد مزیت رقابتی فراهم می‌کند.

برنامه‌ریزی دستی مسیر چه هزینه‌هایی از نظر پولی و زمانی روی کسب‌وکار شما تحمیل می‌کند؟

اسناد و کاغذبازی زیاد: چقدر از وقت رانندگان شما برای پر کردن فرم‌هاف تایپ کردن آدرس یا جواب دادن به تلفن دفتر تلف می‌شود؟

مشکل در برنامه‌ریزی درخواست‌های لحظه آخری: آیا قادر به برنامه‌ریزی سریع با حذف یا اضافه کردن یک مقصد جدید هستید؟ چگونه جزئیات تغییرات جدید را به اطلاع رانندگان می‌رسانید؟

احتمال خطای انسانی: یادداشت‌های روی کالا و درخواستهای ایمیلی بدون داشتن ابزاری که آنها را به شما یادآوری کرده و ردیابی کند ممکن است گم یا فراموش شود.

شفافیت محدود: بعد از اینکه رانندگان از انبار راه افتادند، چگونه در خصوص وضعیت تحیول بار با آنها در ارتباطید؟
ارتباط ضعیف: چگونه به روزرسانی‌ها را به رانندگان ارسال می‌کنید؟ اگر تنها راه ارتباطی شما تلفن است، آیا این کار موجب برهم خوردن تمرکز رانندگان و در نهایت ناامنی و بازدهی پایین فرایند تحویل کالا نمی‌شود؟

رضایت مشتری از اولویت خارج می‌شود: تحویل به موقع برای مشتریان بسیار مهم است. آیا شما می‌توانید با ارائه زمان تخمینی تحویل بلادرنگ انتظارات مشتریان را برآورده سازید؟
کمبود گزارش‌دهی و تحلیل: در پایان روز کاری، آیا می‌دانید چگونه مسیرهای شما اجرا شده‌اند؟ آیا رانندگان به موقع به مقاصد رسیده‌اند؟ آیا نیاز است تا حواله‌ای مجددا زمان‌بندی شود؟

ناتوانی در واکنش و برنامه‌ریزی مجدد: با توجه به مشکلات ناخواسته که می‌تواند برنامه‌ریزی شما را تحت تاثیر قرار دهد 0 نظیر ترافیک، پارکینگ یا تقاضای لحظه‌ای) شما می‌باید قادر به برنامه‌ریزی مجدد سریع باشید. در غیر اینصورت احتمالا بازدهی شما کاهش یافته و مشتریان از شما ناراضی خواهند بود.

حل مساله برنامه‌ریزی مسیر با کمک فناوری

راهکار هوشمند کریوت می‌تواند تا 40 درصد بازدهی شما را افزایش دهد. اما کریوت چگونه موجب صرفه‌جویی در هزینه و وقت شما می‌شود؟

افزایش بهره‌وری و مسوولیت‌پذیری راننده: یک برنامه بهینه ساخته و آنگاه ابزارهایی را به رانندگانتان بدهید و از انها بخواهید از زمان‌بندی تبعیت کنند. نرم‌افزارهای مدیریت توزیع کریوت با استفاده از نرم‌افزارهای مسیریابی (نظیر بلد، ویز، گوگل‌مپز یا هر نرم‌افزار مسیریابی دیگر) رانندگان را به سمت مقاصد راهنمایی کرده، رسید تحویل را جمع‌آوری کرده و در هر لحظه اطلاعات ماموریت را به دفتر مرکزی ارسال می‌کند. شما در هر لحظه می‌توایند از موقعیت مکانی و زمان تحویل آگاهی پیدا کنید بدون اینکه تماسی با رانندگانتان داشته باشید.

ایجاد تغییرات بلادرنگ: همه ما می‌دانیم که یک برنامه «عالی» هم گاهی اوقات با برخی اتفاقات از کنترل خارج می‌شود. به همین دلیل است که داشتن ابزاری که بتواند به صورت پویا برنامه‌ریزی کرده و تغییرات بلادرنگ را در مسیر ایجاد کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار مدیریت توزیع کریوت در پشت صحنه این تغییرات را ایجاد کرده و به روزرسانی مسیر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. پس نسبت به اضافه کردن یا حذف مقصد در حین ماموریت نگرانی نداشته باشید.

کاهش 40 درصدی هزینه‌های مازاد: کاهش مسافت، کاهش زمان رانندگی، کاهش تعداد خودروهای کاهش استهلاک خودرو و کمتر شدن زمان برنامه‌ریزی باعث می‌شود که کل هزینه‌های توزیع شما افت چشمگیری داشته باشد. زمانی که شما برنامه‌ریزی مسیر را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی کریوت انجام دهید، می‌توانید تمرکز بیشتری روی استراتژی و رشد خود داشته و حتی برای استراحت هم زمان بیشتری داشته باشید.

افزایش 20 درصدی ظرفیت توزیع: با کمک نرم افزار کریوت و استفاده از هوش مصنوعی ناوگان شما ظرفیت بیشتری برای توزیع خواهد داشت. کاهش زمان توقف و زمان رانندگی باعث شده که رانندگان بهره‌وری بیشتری داشته باشند و بهترین راه برای انجام سفارشات را در نظر بگیرند. این بدان معناست که شما می‌توانید مقاصد بیشتری را در همان ساعات کاری به رانندگان اختصاص داده و ظرفیت توزیع خود را افزایش دهید.

مقیاس‌پذیری برای رشد: زمانی که شما آماده توسعه عملیات جدید یا اضافه کردن خودروی جدید به ناوگانتان هستید نیاز به چابکی دارید. استفاده از راهکار هوشمند کریوت به راحتی به شما اجازه افزایش مقیاس همگام با رشد را می‌دهد.

قابلیت دید 24 ساعته:مسیر برنامه ریزی شده را با مسیر واقعی با ردیابی GPS مطمئن و دقیق مقایسه کنید. می‌توانید بین سخت‌افزار وسیله نقلیه یا ردیابی تلفن همراه به‌عنوان دستگاه ردیابی GPS خود یکی را انتخاب کنید و فعالیت راننده خود را به صورت دقیق دنبال کنید. شما به صورت گام به گام خواهید دید که آنها چگونه مسیر را اجرا کردند، سرعتی که با آن سفر می کردند، و حتی می توانید نظارت و امتیازدهی ایمنی راننده را فعال کنید. با گزارش دقیق GPS و ردیابی فعالیت، بیشتر ببینید، بیشتر بدانید، کارهای بیشتری انجام دهید.

گزارش‌های خودکار و آنالیز KPIها: برنامه ماموریت‌ها را چیده و رانندگان خود را اعزام کنید و سپس عملکرد آنها را مورد تحلیل قرار دهید. سنجه‌های بازبینی مانند نرخ زمان رسیدن، زمان بیکاری، سفارشهای نادیده گرفته شده، مرجوعی کالا و موارد دیگر، داده‌هایی هستند که می‌توانند در تصمیمات به شما کمک کند. با دسترسی به گزارش‌ها، شما بینشی ارزشمند کسب کرده و می‌توانید هرجایی که نیاز است اقدام لازم را انجام دهید.

برنامه‌ریزی دستی مسیر اگر چه ممکن است به خوبی کارها را پیش ببرد اما پروژه‌ای سنگین است که زمان زیادی برای آن باید صرف کرد. با کمک نرم‌افزار برنامه‌ریزی مسیر شما می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مزایایی نظیر جمع‌آوری رسید تحویل دیجیتال، تایید زمان تخمینی تحویل و برنامه‌ریزی پویا را تجربه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *