در حالت برنامه‌ریزی مداوم، مسیربندی و ردیابی، ممکن است زمان کمی برای تجزیه و تحلیل وجود داشته باشد. گزارش‌دهی یا تحلیل یک بخش مهم از کسب و کار مدیریت ناوگان است و موضوعی است که مالکان کسب و کار و ذی‌نفعان کلیدی اغلب با آن مشکل دارند.
اغلب داده ها یا وجود ندارند یا آنقدر پراکنده هستند که شما باید زمان زیادی را صرف جمع‌آوری آنها صرف کنید. زمانی که جمع‌آوری شد، همه آنها به صورت دستی وارد نرم افزارهایی مثل اکسل شده و تبدیل به نمودار می‌شوند و بعد از آن تلاش می‌کنید که آنها را تجزیه و تحلیل کنید. با این حال تعیین این که کدام داده به درد تحلیل میخورد اغلب موضوع ساده‌ای نیست.

با این حال هرچقدر هم که چالش برانگیز باشد، یک گزارش‌دهی دقیق همراه با تجزیه و تحلیل موثر می‌تواند تاثیری شگرف بر بازگشت سرمایه شما بگذارد. بهترین فرصت برای افزایش درآمد از این موضوع حاصل می‌شود که شما با استفاده از نرم‌افزار زمان‌بندی مسیر و مدیریت توزیع کریوت قادر به تمرکز روی عملکرد رانندگانتان باشید. برای به دست آوردن این نوع بینش، به داده‌ها و گزارش‌هایی نیاز دارید که به عنوان ابزاری برای اندازه‌گیری دقیق عملکرد ناوگان شما عمل می‌کنند و در نتیجه به شما مزیت رقابتی می‌دهند.
اما نرم‌افزار مدیریت ناوگان کریوت چه ابزارها، گزارش‌ها و تحلیل‌هایی را برای شما فراهم می‌کند تا نسبت به عملیات توزیع خود در سطح خرد و کلان بینش داشته باشید؟

مقایسه عملکرد برنامه‌ریزی‌شده و واقعی

کریوت به شما این اجازه را می‌دهد که به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهانه گزارشی را ایجاد کنید که بینش عمیقی به شما در مورد رانندگانتان بدهد. این گزارش به طور خاص نشان می‌دهد که عملکرد رانندگان در مقایسه با برنامه‌ریزی انجام شده چقدر تفاوت دارد. در صورت هر گونه مغایرت با الگوی برنامه‌ریزی شده شما می‌توانید به دنبال حل مشکل بگردید. به منظور ایجاد چنین نوع گزارش‌هایی رانندگان باید با استفاده از یک اپلیکیشن باید ورود و خروج خود را ثبت کنند. راهکار هوشمند کریوت به شما اجازه داشتن چنین گزارش‌هایی را می‌دهد. با کمک چنین گزارش‌هایی شما می‌توانید نسبت به موقعیت ناوگان خود هشیار باشید.

ردیابی GPS

هشدارهای شخصی‌سازی شده برای اتفاقاتی که ممکن است روی عملکرد مسیرهای شما تاثیر بگذارد از دیگر ویژگی‌های گزارش‌گیری است. زمانی که شما ردیابی GPS داشته باشید قادر خواهید بود که جزئیات موقعیت مکانی را تایید کرده و مطمئن شوید که رانندگان شما در حال انجام ماموریت‌های محول شده به همان ترتیبی هستند که شما برنامه‌ریزی کرده‌اید. چنین چیزی با با مُهرهای زمانی با کدهای جغرافیایی و گزارش‌های GPS.ممکن خواهد شد. با استفاده از این گزارش‌ها شما می‌توانید مدت زمان مورداستفاده برای هر ماموریت را بررسی کرده و اگر مشکلی در طی مسیر وجود دارد، برنامه‌ریزی خود را برای ماموریت‌های مشابه بعدی اصلاح کنید.

رسید تحویل

ثبت و گزارش هر جزئیاتی نظیر عکسهای گرفته شده، امضای مشتری و یادداشتهای رانندگان از طریق نرم‌افزار مدیریت توزیع کریوت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است. شما می‌توانید از این اطلاعات برای حل و فصل ادعای مشتریان یا تایید تحویل استفاده کنید. آیا راننده شما نسبت به تکمیل سفارش ناتوان است؟ گزارش در مورد سفارشاتی که باید مجددا برنامه‌ریزی شود یا کالاهای مرجوعی باعث کارایی بهتر شما می‌شود. آیا شما به دنبال جزئیات بیشتر برای پاسخ به پرسش‌های مشتریان هستید؟ با این سطح از ردیابی شما می‌توانید نسبت به جزئیات حوادث واکنش سریعتری داشته باشید. حالا شما می‌توانید بفهمید که راننده شما چگونه سفارشات را انجام می‌دهد و چقدر از مسیرهایی که شما برایش مشخص کرده‌اید رفته است.
در مجموع، هدف کریوت تقویت مدیریت ناوگان شماست تا بتوانید تک تک سنجه‌های عملیات خود را ارزیابی کرده و در نهایت ابزارهایی برای بیشینه کردن بازدهی مسیربندی و برنامه‌ریزی توزیع خود داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *